Veelgestelde vragen
Is er iets niet duidelijk of wil je meer weten over bijvoorbeeld onze retourmogelijkheden? Lees hieronder antwoorden op de vragen die we vaak krijgen.
product en montage
Veel bieren dienen koud gedronken te worden, maar sommige complexere bieren komen beter tot hun recht wanneer deze op kamertemperatuur gedronken worden. Onze bierrekken zijn ontworpen om je mooiste bieren te etaleren. Als je wilt genieten van een koud speciaalbiertje, zal je deze eerst in de koelkast moeten leggen.
Voor vragen en/of opmerkingen kun je mailen naar het mailadres [email protected].
Reviews kunnen achtergelaten worden op onze social media kanalen, en op het platform van WebwinkelKeur. Een week na het afronden van je bestelling ontvang je hiervoor een uitnodiging per mail.
De handleiding voor het in elkaar zetten van je bierrek kun je hier vinden.
Een boormachine om hem te bevestigen aan de muur. Alle benodigde materialen worden met de bestelling meegeleverd.
Wij streven ernaar om altijd voldoende voorraad te hebben. Mocht dit onverhoopt een keer niet het geval zijn dan zullen wij jullie op de hoogte houden via onze social media kanalen en de nieuwsbrief.
Onze bierrekken zijn gemaakt van hoogwaardig duurzaam staal. Geproduceerd op Nederlandse bodem.
Ja, dit is mogelijk. Voor meer informatie neem dan contact op via [email protected].
Dit is mogelijk op aanvraag. Neem hiervoor contact op via [email protected].
De bierrekken in ons huidige assortiment bieden plaats aan alle gangbare formaten bierflessen tot 33cl en bierblikken tot 50cl.
Heb je deze vraag over een biertje met een bijzonder formaat, neem dan contact met ons op via één van onze social media kanalen. Dan helpen we je graag verder!
Ja, deze kun je bestellen via deze link.
Op onze bierrekken bieden wij 3 jaar garantie. Voor alle informatie rondom garantie verwijzen we jullie naar onze garantie voorwaarden.
Bestellen en betalen
Producten kun je gemakkelijk online bestellen in onze webshop. Je voegt een product toe aan de winkelmand, vult je gegevens in en betaalt online. Mocht je hierbij hulp nodig hebben, dan staan we voor je klaar. Neem dan contact op via onze sociale media kanalen of via [email protected].
Wij streven ernaar om de bestelling binnen twee werkdagen na betaling te leveren. Mocht dit onverhoopt langer duren dan je van ons gewend bent, zullen wij of onze bezorgpartner je hier tijdig over informeren.
Zolang je de verzendbevestiging met track & trace code nog niet hebt ontvangen, kan je bestelling gewijzigd worden. Dit kan door te mailen naar [email protected].
Zolang je de verzendbevestiging met track & trace code nog niet hebt ontvangen, kan je bestelling geannuleerd worden. Dit kan door te mailen naar [email protected].
Nee, dit is momenteel niet mogelijk.
Wij leveren onze producten in Nederland en België.
Bij ons kun je betalen middels iDeal en Bancontact.
De bestelling is gelukt wanneer je een bestelbevestiging per mail ontvangen hebt. Mocht je een account hebben aangemaakt kun je dit ook terug vinden onder Mijn Account > Bestellingen.
Verzending en retourneren
Zodra wij het verzendlabel hebben uitgeprint, zal je een Track & Trace code van de vervoerder ontvangen in je mail. Daarmee kun je je bestelling volgen.
Wij verzenden al onze pakketten met PostNL. Zowel in Nederland als naar België.
Toch niet helemaal tevreden met je bestelling? Neem dan eerst contact met ons op alvorens je de bestelling terugstuurt. Dit kan via [email protected].
Mocht je het product alsnog terug willen sturen, meld dit dan binnen 30 dagen aan in ons retourportaal. Je hebt na aanmelding nog 14 dagen de tijd om het pakket te retourneren.
Je kunt je retourzending aanmelden in ons retourportaal. In dit portaal kun je alle nodige gegevens invullen. Vanuit dit portaal krijg je ook een retourlabel, die je uit moet printen en moet bevestigen op de doos. Vervolgens kun je het pakket afleveren bij één van de 3750 PostNL servicepunten. Of bij een Bpost punt als je vanuit België iets verstuurd.
Mocht je nog meer vragen hebben over het retourproces stuur dan een email naar [email protected].
Enkel de kosten voor retour van je thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €6,95 per pakket. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder.