Gratis verzending
Vanaf €50,- bezorgen wij gratis!
Veilig betalen
Betaal veilig en snel met iDeal
Track & Trace
Volg je pakketje overal
30 dagen retour
Je kunt gratis retourneren
Binnen 1 tot 2 werkdagen in huis
Is er iets niet duidelijk of wil je meer weten over ons retourbeleid?
Voor de vragen die we vaak krijgen hebben we een FAQ opgesteld. Daarin kun je de antwoorden krijgen op de meest voorkomende vragen. Mocht jouw vraag daar niet tussen staan of wil je om een andere reden contact met ons zoeken? Dan kun je altijd een email sturen naar [email protected]. Wij proberen binnen 24 uur te contact met je op te nemen.
Als je op een andere manier contact met ons wilt zoeken, dan kan dat ook via sociale media. Wij streven ernaar om binnen een uur te reageren via onze Facebook en Instagram accounts.
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 12:00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van je bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:
€ 5,95 voor bestellingen onder de € 50,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 50,-
Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering binnen 1 of 2 werkdagen plaatsvinden tussen 9:00 en 18:00. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen. Je kan je bestelling ook laten bezorgen bij een Servicepunt van PostNL.
Retourneren
Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt na annulering 30 dagen om je product retour te sturen. Na het aanmelden van je retour via ons retourportaal ontvangt je een retourlabel, dit label is 5 dagen geldig. Stuur je bestelling dus na het aanmelden uiterlijk binnen 5 dagen retour. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder.
Herroepingsrecht
Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Beer-Lord geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Dit kun je niet retourneren
Product ruilen?
Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met [email protected]. Vermeld in deze mail graag je ordernummer zodat we je snel kunnen helpen. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.
Je kunt je retourzending aanmelden in ons retourportaal. In dit portaal kun je alle nodige gegevens invullen. Vanuit dit portaal krijg je ook een retourlabel, welke je uit moet printen en moet bevestigen op de doos. Vervolgens kun je het pakket afleveren bij één van de 3750 PostNL servicepunten. Of bij een Bpost punt als je vanuit België iets verstuurd.
Mocht je nog meer vragen hebben over het retourproces, bekijk dan ook onze FAQ. Of stuur een email naar [email protected].
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Onze Nederlandse bezoekers kunnen betalen via iDeal. Voor de Belgische consumenten hebben we Bancontact beschikbaar gesteld als betaalmethode.
Dorslaan 13
3297 SM
Puttershoek
KvK: 80178685
BTW: NL861578582B01
Vanaf €50,- bezorgen wij gratis!
Betaal veilig en snel met iDeal
Volg je pakketje overal
Je kunt gratis retourneren
No account yet?
Create an AccountJe moet 18 jaar of ouder zijn om deze website te bekijken. Bevestig alsjeblieft je geboortedatum om door te gaan.
Je hebt geen toegang vanwege je leeftijd.